Klasy siódme budowę serca poznawały metodą odwróconej lekcji. Uczniowie musieli zapoznać się z materiałami umieszczonymi w zakładce BIOLOGIA INNOWACJA
https://przyrodniczyblogsp61.blogspot.com/p/biologia-innowacja.html. Po zapoznaniu się z budową serca człowieka, każdy uczeń musiał stworzyć graficzną notatkę na poznany temat. Lekcja biologii w klasie natomiast polegała na ćwiczeniu i praktycznym wykorzystaniu wiedzy, którą uczniowie sami zdobyli. Klasy były podzielone na cztery grupy i przemieszczały się pomiędzy czterema stacjami. Na każdej stacji uczniowie wykonywali konkretne zadania i uzupełniali zadania w karcie pracy.
Stacja 1 - Budowa serca.
Stacja 2 - Badanie pracy serca.
Stacja 3 - Wpływ wysiłku fizycznego na tętno oraz ciśnienie.
Stacja 4 - Obserwacje mikroskopowe.
KARTA PRACY
Efekty pracy naszych uczniów możecie podziwiać na zdjęciach. My jesteśmy nimi zachwycone! Dziękujemy Wam za zaangażowanie dla nas to jest bezcenna motywacja!
Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuń